<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Hozzászólás: Változások a hitelezésben 2010. március 1-től</title>
	<atom:link href="http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/</link>
	<description>Hírek, újdonséágok a hitelek világából. Tegxe fel kérdését vagy olvassa el mások véleményét.</description>
	<lastBuildDate>Wed, 23 May 2012 05:13:53 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	<generator>http://wordpress.org/?v=3.3.2</generator>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-1339</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Sun, 13 Jun 2010 18:10:43 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-1339</guid>
		<description>Kedves Boglárka!
Euró alapú hitel igénylése esetén 40 % saját erő szükséges a hatályos kormányrendelet értelmében. Sajnos a 2 millió forint nem elegendő egy 8 milliós lakás vásárlása esetén.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Boglárka!<br />
Euró alapú hitel igénylése esetén 40 % saját erő szükséges a hatályos kormányrendelet értelmében. Sajnos a 2 millió forint nem elegendő egy 8 milliós lakás vásárlása esetén.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Boglárka</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-1334</link>
		<dc:creator>Boglárka</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 12 Jun 2010 11:07:07 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-1334</guid>
		<description>Nekünk a párommal 2 millió ft készpénzünk van és használt lakást szeretnénk vásárolni. Van egy 1 éves kisfiunk is és egy max. 8 milliós lakást szeretnénk. Én gyed-en vagyok (70.000.-) a férjem 150.000.--ot hoz haza egy hónapban. Sürgős lenne a vásárlás nem tudunk várni. Kérdésem hogy kaphatunk e euro alapú hitelt vagy caak forintosat?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Nekünk a párommal 2 millió ft készpénzünk van és használt lakást szeretnénk vásárolni. Van egy 1 éves kisfiunk is és egy max. 8 milliós lakást szeretnénk. Én gyed-en vagyok (70.000.-) a férjem 150.000.&#8211;ot hoz haza egy hónapban. Sürgős lenne a vásárlás nem tudunk várni. Kérdésem hogy kaphatunk e euro alapú hitelt vagy caak forintosat?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-1281</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 04 Jun 2010 06:49:18 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-1281</guid>
		<description>Kedves Péter!
A kormányrendelet szerint legalább 25 % saját erő szükséges (forint alapú hitel esetén), ami azt jelenti, hogy 3 millió Ft saját erővel legfeljebb 12 milliós vételárban gondolkodhat. 15 milli Ft vételár esetén 3.750 e Ft-ra lesz szükség.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Péter!<br />
A kormányrendelet szerint legalább 25 % saját erő szükséges (forint alapú hitel esetén), ami azt jelenti, hogy 3 millió Ft saját erővel legfeljebb 12 milliós vételárban gondolkodhat. 15 milli Ft vételár esetén 3.750 e Ft-ra lesz szükség.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-1279</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 03 Jun 2010 12:17:00 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-1279</guid>
		<description>Sajnos (szerencsére) nem foglalkozom végrehajtásokkal, de szinte biztosan nem lesz alacsonyabb a kikiáltási ár, mint a hitel és járulékai. A második kérdést annyira nem igazán értem, ha minden követeléshez hozzájut a bank, akkor utána már nem fog követelni semmit sem.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Sajnos (szerencsére) nem foglalkozom végrehajtásokkal, de szinte biztosan nem lesz alacsonyabb a kikiáltási ár, mint a hitel és járulékai. A második kérdést annyira nem igazán értem, ha minden követeléshez hozzájut a bank, akkor utána már nem fog követelni semmit sem.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Péter</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-1278</link>
		<dc:creator>Péter</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 03 Jun 2010 11:42:39 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-1278</guid>
		<description>Üdvözlöm!

Kérem, segítsen a következő kérdések tisztázásában.

Csak a saját fizetésemből (250.000 Ft bruttó), maximum 3 millió Ft önerővel mekkora értékű új építésű lakást vásárolhatok (pontosabban mekkora összegű hitelt vehetek fel)?
Igényem ~15 millió Ft-os, 3 szobás lakásra lenne, viszont nem tudom, hogy ekkora hitelt megkapnék-e.

Milyen lehetőségeim vannak? (Esetleg nagyobb önerő beszerzését javasolja stb.)
Köszönöm!</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Üdvözlöm!</p>
<p>Kérem, segítsen a következő kérdések tisztázásában.</p>
<p>Csak a saját fizetésemből (250.000 Ft bruttó), maximum 3 millió Ft önerővel mekkora értékű új építésű lakást vásárolhatok (pontosabban mekkora összegű hitelt vehetek fel)?<br />
Igényem ~15 millió Ft-os, 3 szobás lakásra lenne, viszont nem tudom, hogy ekkora hitelt megkapnék-e.</p>
<p>Milyen lehetőségeim vannak? (Esetleg nagyobb önerő beszerzését javasolja stb.)<br />
Köszönöm!</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Lindt</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-1277</link>
		<dc:creator>Lindt</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 03 Jun 2010 09:51:12 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-1277</guid>
		<description>Kedves Szilárd!

Ha a jelzáloghitelt az adós/adósok nem tudják fizetni, a hitel bedől, a bank végrehajtást indít. Kélrdésem, az kikiáltási ár nem lehet alacsonyabb az alaptőkénél (felvett összeg)? Illetve, a bank már nem követelhet az adóson, ha a felvett összeg teljesítésre került a végrehajtás segítségével?
Köszönöm, Lindt</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Szilárd!</p>
<p>Ha a jelzáloghitelt az adós/adósok nem tudják fizetni, a hitel bedől, a bank végrehajtást indít. Kélrdésem, az kikiáltási ár nem lehet alacsonyabb az alaptőkénél (felvett összeg)? Illetve, a bank már nem követelhet az adóson, ha a felvett összeg teljesítésre került a végrehajtás segítségével?<br />
Köszönöm, Lindt</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-859</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 05 Mar 2010 15:23:38 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-859</guid>
		<description>A szerződés lezárási korlátokat az új szerződésekre kell alkalmazni, amennyiben az Ön korábban megkötött szerződése másképp rendelkezik, akkor az az irányadó.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>A szerződés lezárási korlátokat az új szerződésekre kell alkalmazni, amennyiben az Ön korábban megkötött szerződése másképp rendelkezik, akkor az az irányadó.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: n_zozi</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-858</link>
		<dc:creator>n_zozi</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 05 Mar 2010 08:14:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-858</guid>
		<description>Tiszteletem
Kérdésem a következő lenne. Nekem van egy autóhitelem, amit 2 éve vettem fel, most szeretném egy összegben kifizetni a fennmaradó részt ez 400e ft, amiért  BANK 50E Ft lezárási díjat számolna fel. Ha értesüléseim nem csalnak ez viszont megszüntették, tehát elméletileg nem számíthatnak fel plusz díjat ezért, vagy ez rám nem érvényes? 
Köszönettel Zoltán</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Tiszteletem<br />
Kérdésem a következő lenne. Nekem van egy autóhitelem, amit 2 éve vettem fel, most szeretném egy összegben kifizetni a fennmaradó részt ez 400e ft, amiért  BANK 50E Ft lezárási díjat számolna fel. Ha értesüléseim nem csalnak ez viszont megszüntették, tehát elméletileg nem számíthatnak fel plusz díjat ezért, vagy ez rám nem érvényes?<br />
Köszönettel Zoltán</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-857</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 04 Mar 2010 20:43:18 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-857</guid>
		<description>Kedves Zsolt!
Ezt minden bank maga dönti el el majd, hogy milyen feltételek alapján hitelez.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Zsolt!<br />
Ezt minden bank maga dönti el el majd, hogy milyen feltételek alapján hitelez.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-855</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 04 Mar 2010 20:30:56 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-855</guid>
		<description>Kedves Erzsébet!

számításaim szerint megoldható a hiteligénylés, de sok mindentől függhet a végleges hitelbírálat. Mekkora a saját erő? Van-e jelenleg fennálló hiteltörlesztése? Stb stb.
Fitos Szilárd</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Erzsébet!</p>
<p>számításaim szerint megoldható a hiteligénylés, de sok mindentől függhet a végleges hitelbírálat. Mekkora a saját erő? Van-e jelenleg fennálló hiteltörlesztése? Stb stb.<br />
Fitos Szilárd</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Sándor Zsolt</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-854</link>
		<dc:creator>Sándor Zsolt</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 04 Mar 2010 15:48:49 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-854</guid>
		<description>Üdv.
Kérdésem, hogy 2010.06.11.-től fog-e növekedni a lakáshitelekhez eddig általánosan elvárt, bejelentett munkaviszony min. 3 hónapos időtartama? Ha igen, milyen mértékben?
Köszönettel:
Sándor Zsolt</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Üdv.<br />
Kérdésem, hogy 2010.06.11.-től fog-e növekedni a lakáshitelekhez eddig általánosan elvárt, bejelentett munkaviszony min. 3 hónapos időtartama? Ha igen, milyen mértékben?<br />
Köszönettel:<br />
Sándor Zsolt</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Erzébet</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-848</link>
		<dc:creator>Erzébet</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 03 Mar 2010 08:03:06 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-848</guid>
		<description>Kedves Szilárd!

&quot;Egyedülállóként egy fizetéssel(nettó 150.000.-Ft) ,vajon kaphatok e az említett feltételekkel hitelt.Kezestársam, adóstársam nem lesz.
Köszönönettel:
Erzsébet&quot;

Lakásvásárláshoz szeretném és kb 5 milliós hitelösszeget.
Ez vajon &quot;belefér&quot;-e a havi 150 nettóba, adóstárs nélkül?
Köszönettel:
Erzsébet</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Szilárd!</p>
<p>&#8220;Egyedülállóként egy fizetéssel(nettó 150.000.-Ft) ,vajon kaphatok e az említett feltételekkel hitelt.Kezestársam, adóstársam nem lesz.<br />
Köszönönettel:<br />
Erzsébet&#8221;</p>
<p>Lakásvásárláshoz szeretném és kb 5 milliós hitelösszeget.<br />
Ez vajon &#8220;belefér&#8221;-e a havi 150 nettóba, adóstárs nélkül?<br />
Köszönettel:<br />
Erzsébet</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-846</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 02 Mar 2010 21:06:35 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-846</guid>
		<description>Kedves Erzsébet!
Ez attól függ, hogy pontosan mekkora és milyen célú hitelre lenne szüksége. Ezek alapján nagyjából tudok előzetes bírálatot végezni, de ez tényleg csak nagyjából lesz.
Fitos Szilárd</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Erzsébet!<br />
Ez attól függ, hogy pontosan mekkora és milyen célú hitelre lenne szüksége. Ezek alapján nagyjából tudok előzetes bírálatot végezni, de ez tényleg csak nagyjából lesz.<br />
Fitos Szilárd</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-845</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 02 Mar 2010 21:04:39 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-845</guid>
		<description>Kedves Edina!
Érdekes kérdés, kérek egy kis időt és utána nézek.
Fitos Szilárd</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Edina!<br />
Érdekes kérdés, kérek egy kis időt és utána nézek.<br />
Fitos Szilárd</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Erzébet</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-843</link>
		<dc:creator>Erzébet</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 02 Mar 2010 17:00:29 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-843</guid>
		<description>Kedves Szilárd!

Egyedülállóként egy fizetéssel(nettó 150.000.-Ft)  ,vajon kaphatok e az említett  feltételekkel hitelt.Kezestársam, adóstársam nem lesz.
Köszönönettel:
Erzsébet</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Szilárd!</p>
<p>Egyedülállóként egy fizetéssel(nettó 150.000.-Ft)  ,vajon kaphatok e az említett  feltételekkel hitelt.Kezestársam, adóstársam nem lesz.<br />
Köszönönettel:<br />
Erzsébet</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Edina</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-842</link>
		<dc:creator>Edina</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 02 Mar 2010 14:09:04 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-842</guid>
		<description>Kedves Szilárd,
mi van abban az esetben, ha fedezetcserét szeretnénk, tehát az eredeti szerződésünket módosítjuk a fedezet tekintetében, más egyéb feltétel nem változna. Jelenleg 2 ingatlanunk van leterhelve, de az egyik - egy alapos felújítás és bővítés után - már elbírja a másikon lévő hitelt, amelyet így tehermentesítenénk.  (A szerződésünk 2008-as és a hitelbiztosítéki érték 60 %-ig kaptunk akkor hitelt - más devizanemben (nem forint és nem euro).) Ebben az esetben a hitelbiztosítéki érték eredeti %-át nézik, vagy már az új 45%-ot? Sajnos nagyon nem mindegy, ettől függ, hogy elbírja-e a két hitelt vagy sem. Köszönöm.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Szilárd,<br />
mi van abban az esetben, ha fedezetcserét szeretnénk, tehát az eredeti szerződésünket módosítjuk a fedezet tekintetében, más egyéb feltétel nem változna. Jelenleg 2 ingatlanunk van leterhelve, de az egyik &#8211; egy alapos felújítás és bővítés után &#8211; már elbírja a másikon lévő hitelt, amelyet így tehermentesítenénk.  (A szerződésünk 2008-as és a hitelbiztosítéki érték 60 %-ig kaptunk akkor hitelt &#8211; más devizanemben (nem forint és nem euro).) Ebben az esetben a hitelbiztosítéki érték eredeti %-át nézik, vagy már az új 45%-ot? Sajnos nagyon nem mindegy, ettől függ, hogy elbírja-e a két hitelt vagy sem. Köszönöm.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: katalin</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-841</link>
		<dc:creator>katalin</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 02 Mar 2010 12:00:26 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-841</guid>
		<description>Minden világos, köszönöm mégegyszer!</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Minden világos, köszönöm mégegyszer!</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-840</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 02 Mar 2010 11:40:17 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-840</guid>
		<description>Kedves Katalin!
Nem, ez azt jelenti, hogy az adott időponttól már csak meghatározott jövedelmi feltételek mellett nyújthatnak hitelt a hazai bankok.
Fitos Szilárd</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Katalin!<br />
Nem, ez azt jelenti, hogy az adott időponttól már csak meghatározott jövedelmi feltételek mellett nyújthatnak hitelt a hazai bankok.<br />
Fitos Szilárd</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: katalin</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-839</link>
		<dc:creator>katalin</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 02 Mar 2010 07:54:38 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-839</guid>
		<description>Kedves Szilárd,

Köszönöm válaszát! Méeg egy kérdést engedjen meg, mit jelent 20100611-től &quot;Ezen időponttól nem szerződtethető olyan hitel, amelynél kizárólag a fedezeti ingatlant veszik figyelembe&quot;,hogy innen viszont kell már készpénz önerőnek? 

köszönöm előre is</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Szilárd,</p>
<p>Köszönöm válaszát! Méeg egy kérdést engedjen meg, mit jelent 20100611-től &#8220;Ezen időponttól nem szerződtethető olyan hitel, amelynél kizárólag a fedezeti ingatlant veszik figyelembe&#8221;,hogy innen viszont kell már készpénz önerőnek? </p>
<p>köszönöm előre is</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-837</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 01 Mar 2010 20:32:42 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-837</guid>
		<description>Kedves Katalin!
Igen, jól gondolja. Amennyiben megfelelő jövedelemmel rendelkeznek a felvehető lakáshitel összege a fedezetül felajánlott ingatlanok összértékétől függ.
Fitos Szilárd</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Katalin!<br />
Igen, jól gondolja. Amennyiben megfelelő jövedelemmel rendelkeznek a felvehető lakáshitel összege a fedezetül felajánlott ingatlanok összértékétől függ.<br />
Fitos Szilárd</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: katalin</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-835</link>
		<dc:creator>katalin</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 01 Mar 2010 18:35:10 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-835</guid>
		<description>Tisztelt Uram,

Példán keresztül,ha van egy 12 millió ft értékű terhermentes bevonható ingatlanom és a megvásárolni kívánt 16 millió, akkor a teljes összeget hitelben megkaphatom, mivel a két ingatlan együttes értékének 60% nagyobb mint 16 milló forint. Jól gondolom?
köszönöm válaszát!</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Tisztelt Uram,</p>
<p>Példán keresztül,ha van egy 12 millió ft értékű terhermentes bevonható ingatlanom és a megvásárolni kívánt 16 millió, akkor a teljes összeget hitelben megkaphatom, mivel a két ingatlan együttes értékének 60% nagyobb mint 16 milló forint. Jól gondolom?<br />
köszönöm válaszát!</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-787</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 13 Feb 2010 12:30:25 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-787</guid>
		<description>Az én értelmezésem szerint igen.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Az én értelmezésem szerint igen.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Marci</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-785</link>
		<dc:creator>Marci</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 12 Feb 2010 17:28:18 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-785</guid>
		<description>Tisztelt Cím!

A már benyújtott és az adott bank által elbírált hitelösszegeknél, a döntés meghozatala után a hitelösszegen módosítani kell, ha az aláírás időpontja 03.01-ig nem történik meg?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Tisztelt Cím!</p>
<p>A már benyújtott és az adott bank által elbírált hitelösszegeknél, a döntés meghozatala után a hitelösszegen módosítani kell, ha az aláírás időpontja 03.01-ig nem történik meg?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-782</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 11 Feb 2010 20:48:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-782</guid>
		<description>Kedves Andrea!
Egyelőre én még nem hallottam róla. de attól még igaz lehet. Utána fogok nézni.
FItos Szilárd</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Andrea!<br />
Egyelőre én még nem hallottam róla. de attól még igaz lehet. Utána fogok nézni.<br />
FItos Szilárd</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Andrea</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-780</link>
		<dc:creator>Andrea</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 11 Feb 2010 13:36:11 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-780</guid>
		<description>Üdvözlöm!

Kérdezném, igaz-e, hogy két napja törvénymagyarázatba kiadták, hogy a már befogadott hitelkérelem is elég a régi elbíráláshoz, nem kell március 1.-ig szerződés?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Üdvözlöm!</p>
<p>Kérdezném, igaz-e, hogy két napja törvénymagyarázatba kiadták, hogy a már befogadott hitelkérelem is elég a régi elbíráláshoz, nem kell március 1.-ig szerződés?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-770</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 09 Feb 2010 20:44:18 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-770</guid>
		<description>Tisztelt Sándor Zsolt!
Igen, a felvehető hitel összege a fedezetül szolgáló ingatlanok együttes forgalmi értékétől függ, nem előírás a kötelező  25-40 % saját erő. Remélem jól értelmeztem a kérdését.
Fitos Szilárd</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Tisztelt Sándor Zsolt!<br />
Igen, a felvehető hitel összege a fedezetül szolgáló ingatlanok együttes forgalmi értékétől függ, nem előírás a kötelező  25-40 % saját erő. Remélem jól értelmeztem a kérdését.<br />
Fitos Szilárd</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Sándor Zsolt</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-766</link>
		<dc:creator>Sándor Zsolt</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 09 Feb 2010 20:34:24 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-766</guid>
		<description>Üdv.
Jól értem, hogy kiegészítő fedezet bevonása esetén, a fedezeti ingatlanok együttes forgalmi értékének arányában lehet a hitelt igényelni? Tehát ha csak 10%-kal rendelkezik valaki, ilyen formában mégis tud vásárolni?
Köszönettel:
Sándor Zsolt</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Üdv.<br />
Jól értem, hogy kiegészítő fedezet bevonása esetén, a fedezeti ingatlanok együttes forgalmi értékének arányában lehet a hitelt igényelni? Tehát ha csak 10%-kal rendelkezik valaki, ilyen formában mégis tud vásárolni?<br />
Köszönettel:<br />
Sándor Zsolt</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Hitelinfo</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-758</link>
		<dc:creator>Hitelinfo</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 06 Feb 2010 21:17:41 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-758</guid>
		<description>Kedves Virág!
A kölcsönszerződés időpontjának kell március 1 előtt lennie, tehát nem a beadás a vagy bírálat időpontja számít.
Fitos Szilárd</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Kedves Virág!<br />
A kölcsönszerződés időpontjának kell március 1 előtt lennie, tehát nem a beadás a vagy bírálat időpontja számít.<br />
Fitos Szilárd</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Szerző: Virág</title>
		<link>http://hitel.co.hu/b/valtozasok-a-hitelezesben-2010-marcius-1-tol/20100130/#comment-755</link>
		<dc:creator>Virág</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 06 Feb 2010 15:17:06 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://hitel.co.hu/b/?p=893#comment-755</guid>
		<description>Üdvözlöm,


a kérdésem a hitelezési változásokkal kapcsolatban az lenne, hogy jól értettem-e, a lakás adás-vételi időpontját nézik, ennek kell március 1.-e előtti időpontja legyen, vagy a bankba beérkezett hitelkérelem időpontja a mérvadó? Vagy a jóváhagyott hitelkérelem időpontja számít?

Köszönettel
Virág</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Üdvözlöm,</p>
<p>a kérdésem a hitelezési változásokkal kapcsolatban az lenne, hogy jól értettem-e, a lakás adás-vételi időpontját nézik, ennek kell március 1.-e előtti időpontja legyen, vagy a bankba beérkezett hitelkérelem időpontja a mérvadó? Vagy a jóváhagyott hitelkérelem időpontja számít?</p>
<p>Köszönettel<br />
Virág</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>

